Kysy meiltä

Hei,

Jätä viesti tai kysymys tänne. Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin mahdollisimman pikaisesti.

Kiitos viestistäsi,
Heinolan voimisteluseura

13 vastausta artikkeliin “Kysy meiltä”

1. Moikka,

Järjestetäänkö teillä aikuisten telinevoimistelua? Itse vedän telinevoimistelun alkeita lapsille Tampereella ja siinä ohella olen innostunut voikkailusta oikein kunnolla itsekin ja perusjuttuja jo hallitsenkin. Nyt olen muuttassa Heinolaan syksyllä ja haluaisin jatkaa tosissani voimistelua, mutta onko todellista ettei etsinnöistäni huolimatta koko Heinolasta/ Lahden alueelta löydy seuraa, jossa aikuinen voisi harrastaa ja kehittyä?

2. Parkour paikka voisi vaihtua. Seminaarin koulu on huonono, huonot varusteet. Yksi pukki? Huono trampoliini? Ehdottaisin parkour paikkaa Vierymäelle! Siellä on kuulemma vapaata, telinevoimistelusali. Viime vuonna oli Niemelän koululla..sekin oli parempi. Seminaarin koululla ei ole mitään muuta kuin hometta. Ei pysty parkouraamaan!

1. Hei Vella !
      Kiitos kysymyksestäsi joka on välitetty eteenpäin.
      Laitamme sinulle tietoa harrastus mahdollisuudesta cheerleadingiin mahdollisimman pian sähköpostiisi.

3. Voiko tuohon kouluikäisten rytmiseen voimisteluun tulla yläkouluikäisiä lapsia? 🙂

1. Hei !
      Anteeksi, huomasimme vasta nyt kysymyksesi.
      Laitamme sinulle tietoa kun saamme valmentajalta tarkempaa tietoa koskee kouluikäiset myös yläkouluikäisiä.
      Toki voitte mennä ensimmäisellä kerralla myös tutustumaan paikan päälle jolloin asia myöskin selviää.
      Nämä ikärajoitukset ovat vain suuntaa-antavia.

4. Onko osa ryhmistä jo täynnä, kun kaikkia ei näy ilmoittautumispaneelissa?

1. Hei !
      Nettisivuja päivitettiin ennen kuin ilmoittautuminen netin kautta alkoi, ja voi olla että olet käynyt juuri silloin sivuillamme.
      Nyt siellä on näkyvillä kaikki ryhmämme joihin tämän vuoden alusta ilmoittaudutaan netin kautta.
      T: Voimisteluseuran puolesta Kirsi Öhman